Gyakran Ismételt Kérdések
Mitől függ a szállítási idő?
A raktáron lévő termékeket 1-2 munkanapon belül tudjuk postára adni. A raktáron nem tartott termékeket a rendeléstől számítva általában 3-4 munkanapon belül tudjuk postára adni. Amennyiben a nagykereskedésben nem beszerezhető, vagy a gyártás során használt gépek hibája miatt nem tudjuk teljesíteni a rendelést, a kifizetett összeget visszautaljuk.
Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy a legtöbb termékünk a rendelés leadását követően készül. A szállítási időt befolyásolja, hogy az adott rendelési időpontban mennyi függő megrendelésünk van. A gyártás a rendelések leadásának sorrendjében történik.
Termék színe miért eltérő a monitoron látott színektől?
A monitoron látható színek és a tényleges terméken látható színek eltérhetnek a különböző eszközök és képernyőbeállítások függvényében. A webáruházban látható fotók a legtöbb termék esetén illusztrációk, próbáljuk elérni a tökéletes színmegjelenítést, azonban ez nem minden esetben megoldható.
A gravírozás színe szintén eltérő lehet a webáruházban látható termék fotókhoz képest, mert nagyban befolyásolja a színeket a fa típusa, erezete.
Mi történik, ha a kapott termék hibás?
Minden terméket gondosan leellenőrzünk a kiküldés előtt, így a hibák előfordulása nagyon ritka. Kérjük átvételkor mindenképp ellenőrizd a termék minőségét, és jelezd a futárszolgálat munkatársának a hibát. Amennyiben mégis hibás a kapott termék, vagy helyesírási hibával küldtük el a megrendelt árut, a hibás termék visszaszolgáltatása után újra gyártjuk azt, vagy külön kérés esetén az árát visszafizetjük.
A hibás termék visszaküldésének szállítási költségét mi fizetjük.
Hibás termék visszaküldésének menete:
Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mail-ben, vagy telefonon. A hibás termékről küldj nekünk fotót távoli és közeli nézetből is. A képek megtekintése után jelezni fogjuk feléd a további teendőket, és a csere/pénzvisszafizetés menetét.
Mi történik, ha hibásan, vagy helyesírási hibával kaptuk meg a megrendelést?
Amennyiben helyesírási hibát veszünk észre a megrendelésedben, felvesszük veled a kapcsolatot. Ha nem veszed fel a telefont, nem reagálsz az e-mailes üzenetünkre, és nem veszed fel velünk a kapcsolatot, 5 napon belül töröljük a megrendelést, mivel hibás terméket szándékosan nem gyártunk le és küldünk ki.
Amennyiben egyedi fotós terméket vásárolsz és rossz minőségű a fotó, a termék gyártása előtt tájékoztatunk, hogy nem lesz jó minőségű az elkészült termék. Ha ragaszkodsz hozzá, elkészítjük külön írásbeli kérésre, de utána elállást nem fogadunk el a termék hibája miatt.